sgl-yläbanneri5.png

SGL:n tiedote alas ammutuista UFOista maailmalla

Päivitetty: 14. helmik. 2023

Väitetyistä alas ammutuista Ufoista ja yhtäkkisestä ufoinnostuksesta fossiilimediassa.

Suurella todennäköisyydellä on menossa se kauan odotettu feikki-invaasio, tai sen alkulämmittelyä, huom feikki-invaasio, ei aitoa. Tästä on ufopiireissä tiedetty ja ennusteltu jo kauan. Nyt alkanut tilanne vaikuttaisi juuri sellaisen aloittelulta.

Armeija, valtio ja media on salaillut ja jättänyt kertomatta ilmatilan aluksista sekä muutamista alas ammutuistakin jo ainakin 70 vuoden ajan. Miksi nyt yhtäkkiä kerrottaisiin mitä taivaalla tapahtuu? Mikä on narratiivina? Mitä tällä tiedolla koitetaan salailla? Mihin meitä koitetaan viedä?

Tarkoitus on salailla hiljattain paljastuneita asioita kuten USA:n osallisuutta Venäjän öljyputken tuhoamisessa, Epsteinin lentolistan virallista paljastamista, Ukrainassa tapahtunutta korruptiota, Bidenien rikoksia...

Samalla narratiivi on saada ihmiskunta pelon valtaan ja liittymään yhdessä maan ulkopuolista uhkaa vastaan. Jolloin meidät on helpompi saada yhden hallitsijan, yhden lain jne. alle ja pakotteilla (kuten liikkumisen estäminen jne.) totuttaa meidän tottelevaisiksi orjiksi, jotka seuraavat käskyjä ja hiilijalanjälkipisteitä, kuten Kiinan mallissa. Voimme siis vahvasti epäillä sitä, että onko alas ammuttu mitään, tai korkeintaan itse tehtyjä rakennelmia sekasorron herättämiseksi. Maailmojen Galaktisen Liiton mukaan heiltä ei ole kateissa yhtään alusta (katso Elena Danaanin kuvaa alempaa). F-35 hävittäjillä ja muilla, joilla on väitetty näitä ufoja tiputetun, ei Maan ulkopuolisten alusten alas tiputtaminen onnistu, jos onnistuu niin todella harvoin. Koska aluksissa on paljon parempi suojaus, liikkuvat nopeampia nopeuksia ja voivat mm. vaihtaa aikalinjaa tai ulottuvuutta. Alukset myös havaitsevat laitteistollaan jo kauan etukäteen lähestyvät kohteet sekä lentäjän aikeet. Täten on todella epätodennäköistä, että esim. Plejadilaisten aluksia ammuttaisiin alas, ainakaan tässä mittakaavassa kun nyt on mediassa väitetty. Plejadilaisten droneja olisi helpompi tiputtaa, mutta niissäkin on omat suojauksensa ja ohjuksilla tiputtaminen ei välttämättä olisi kaikkein järkevintä.

Olkaa tietoisia huijauksesta. Pysykää vappaana ja hereillä. Seuratkaa teatteria ja olkaa rauhassa. Varjoeliitti vetää viimeisiä korttejaan, koska he koittavat ottaa narratiivin haltuun avaruuselämän paljastuksesta, jossa ne olisivat pahoja valloittajia. Asia on kuitenkin paljon monipuolisempi ja meidän tähtikuntaamme on kauan suojellut Galaktinen diplomaattinen federaatio. Avaruuslajeja on negatiivisia, neutraaleja sekä positiivisia. Yleisesti ottaen avaruusmatkailu vaatii henkisen positiivisen tason, joten ei huolta.

Varjoeliittiä pelottaa se, että liitymme rauhan elein Galaktiseen federaatioon ja samalla uskontojen dogmat sortuvat, öljyhallinta ja rahapankkijärjestelmä tuhoutuu jne... Siirrymme aitoon vaurauden ja rauhan aikakauteen ja tuo aika tulee koittamaan. Seurataan nyt vähän aikaa rauhassa tätä teatteria ja sen naurettavuutta. Näkemämme teatteri on seurausta hiljattain käydylle Maailmojen galaktisen fedeeraation sekä Maa-allianssin käydylle keskustelulle avaruuselämän paljastamisesta, josta kerroimme alkuvuodesta. Eliittiä pelottaa hallinnan menettäminen ja koittavat ottaa narratiivin haltuun tähtikansoista, että ne olisivat pahan lähde ja valloittajia... vaikka kokonaiskuva on jotain aivan muuta.

Keskustelimme aiheesta myös Teemu Vehkalan livessä, jonka taltioinnin voit katsoa täältä. Elämme mielenkiintoisia aikoja. - Vesa Äijälä, Suomen Galaktinen Liitto

Lisätietoja luennosta klikkaamalla kuvaa.