Vesa Äijälän luento: Todisteita Avaruuselämästä ja miksi He ovat täällä - La 25.2 Turussa

Todisteita Avaruuselämästä ja miksi he ovat täällä? Luento - La 25.2.2023 klo 16-18 Turussa.

Vesa Äijälä aka. Wespa tulee puhumaan avaruuselämän todellisuudesta. Luennolla näytetään kuvia sekä videoita fyysisistä todisteista, joista osa on Vesan itsensä keräämiä. Tämän lisäksi luento pureutuu siihen, että miksi avaruusporukat vierailevat planeetta Maassa, mikä on heidän ja meidän tehtävämme, sekä mihin olemme menossa galaktisena lajina.

Luennolla kerrotaan myös muutaman suomalaisen mielenkiintoisista kontaktikokemuksista. Luento sisältää osittain ennennäkemätöntä eksklusiivista materiaalia, jota ei ole ennen esitetty missään.

Luento kestää yhteensä kaksi tuntia, josta noin 1h30min-1h45min on itse luentoa ja tämän jälkeen loput ajasta on varattu kysymys-vastausosiolle, jossa voit esittää sinua askarruttavia kysymyksiä aiheesta.

Vesa Äijälä on tutkinut rajatiedon kenttää sekä avaruuselämää (kontaktitapaukset jne.) yli 20 vuotta sekä tehnyt sen parissa tiedotushommia. Hän on tunnettu mm. paranormaaliblogi.net sivustaan sekä Suomen Galaktisen Liiton (suomengalaktinenliitto.net) perustajana, sekä omasta Youtubekanavastaan, jossa hän on käsitellyt kosmista tietoutta sekä omia kokemuksiaan. Suomen Galaktinen Liitto on tuottanut kolme jäsenlehteä ja jäseniä on tällä hetkellä vähän yli 200, ympäri Suomea.

Lämpimästi tervetuloa kaikille mukaan Kosmisen Päräyttävään luentoiltaan, olit sitten vasta kiinnostunut kosmisuudesta tai jo enemmän tietoisempi Maantallaaja.

Paikalla on mahdollisuus myös liittyä Suomen Galaktisen Liiton vuosijäseneksi sekä ostaa muuta oheismateriaalia. Maksuna käy käteinen tai Mobile Pay. Maksu paikanpäällä, ei ennakkovarausta.

Hinta: Luentoelämys maksaa 25 euroa, SGL:n korttijäsenille 20 euroa . Aika: La 25.2 klo 16-18. Paikka: Hullujen Huone aka. HH, Humalistonkatu 13 C 46, Turku (jos alaovi ei ole auki, paina summeria nro 46).