Maailmojen Galaktinen Liitto mietti avaruuselämän julkituomista

Päivitetty: 10. maalisk. 2023

Hyviä uutisia ufotutkija Dr. Michael Sallalta sekä kontaktihenkilö Elena Danaanilta.

Maailmojen Galaktinen Liitto sekä Maa-allianssi kokoontui suunnittelemaan avaruusporukoiden julkituomista/disclosurea. Elena Danaanin saaman intelin mukaan kyseinen kokoontuminen suoritettiin Blue Ridge vuoriston sisäisessä tukikohdassa. Elena Danaanin tietolähde on Maailmojen Galaktisen Liiton jäsen Thor Han Eredyon, johon Elena on yhteyksissä välillä kasvotusten, välillä kommunikaatioimplantin avulla. Maailmojen Galaktisen Federaation sekä Maa-allianssin kokoontuminen suoritettiin hiljattain, 7.1.2023. Michael Salla kertoo kokouksesta ja tukikohdasta tarkemmin alla olevalla videolla.

Maaliskuussa 2023 Elena Danaan antoi Dr Michael Sallalle vielä isomman intelin aiheeseen liittyen. Lue artikkeli ja katso siinä oleva haastattelu aiheeseen liittyen tästä. Lähteet: exopolitics.org, Elena Danaan @ Youtube.

Voit tukea toimintaamme jakamalla artikkelia, tai liittymällä Suomen Galaktisen Liiton jäseneksi. Lisää mielenkiintoisia avaruuskulttuurijuttuja SGL:n jäsenlehdillä.

Vuosijäsenenä saat jäsenyysaikana ilmestyvät jäsenlehdet sekä ennen jäsenyyttäsi ilmestyneet lehdet (e-lehtinä/PDF), jäsenkortin sekä muita etuja (mm. eksklusiivisia kanavointivideoita ja äänitteitä).