Elena Danaan ja Dr Michael Salla keskustelivat avaruuselämän julkituomisesta

Kontaktihenkilö ja entinen egyptologi Elenan Danaan keskusteli ufotutkija Dr Michael Sallan kanssa siitä miten avaruuselämä tuodaan lähiaikoina enemmän ilmi.

Kaikki liittyy Maa-allianssin sekä Galaktisen Federaation käymään suunnitelmaan, jossa molemmat osapuolet (Maa-allianssi sekä GF) olivat kokoustamassa Tammikuun alussa, Raven Rockin tukikohdassa. Nyt Elenalla oli enemmän tietoa annettavanaan. Hänelle on kerrottu mm. että Gizan pyramidin alla on salaista teknologiaa, joka liittyy julkistukseen. Aiemmin tänä vuonna onkin tihkunut tietoa siitä miten pyramidien alta on löydetty uusi alue. Nyt tarkkaillaan sitä miten tutkimukset edistyvät, ja tuodaanko siellä olevaa teknologiaa ihmisten tietoisuuteen, vai pidetäänkö se salassa. Elena kertoi siitä miten ennen ns. varjoeliitin hallussa olleet Pyramidit olisivat nyt positiivisempien porukoiden hallussa, joten tuon teknologian julkistus olisi hyvinkin mahdollista. Tämän lisäksi Elena kertoi miten hänelle oli näytetty Maapallon tulevaisuutta, noin 20 vuotta eteenpäin. Tällä aikajanalla näkyi levitoivia ja lentäviä autoja, joita Elenan mukaan on jo massavalmistettu Kuussa sekä toisessa paikkaa. Näitä ovat olleet valmistamassa yksi avaruuslaji (lajin nimi mainitaan alla olevalla videolla), joka on osana Galaktista Federaatiota ja kyseinen teknologia tullaan tuomaan Maapallon ihmisille, osana isompaa julkistamista. Meistä on tulossa galaktinen laji, osaksi isompaa galaktista liittoumaa. On aika tutustua avaruusveljiimme ja avaruussiskoihimme, meidän sukulaisiimme. Emme ole yksin, emmekä ole koskaan olleet yksin. Ilmeisesti isomman avaruuselämän julkituomisen ajankohta on vihdoin tämä vuosi 2023, ellei suunnitelmaan tule muutoksia, mutta kuten olemme huomanneet, suunnitelma on jo aloitettu ja ilmapiiri on muuttunut. Media on kertonut mm. väitetyistä alas ammutuista ufoista, joka on saanut ihmisiä heräämään ja esittämään kysymyksiä. Tämä lisäksi videolla kerrottiin mm. maan alaisista sivilisaatioista. Katso video alta.

Suomen Galaktisen Liiton jäsenyydet -15% koodilla SGL15. Käytä koodia tilatessa jäsenyyttä. Lisätietoa jäsenyyksistä ja niiden eduista täällä.