Mitä Kosmisesti Merkittävää on Tapahtunut Lähivuosina Maailmalla

Päivitetty: 16. tammik. 2023

Lähivuosina maailmalla on tapahtunut paljon edistystä kosmisissa yhteyksissä. 2021 vuoden lopussa allekirjoitimme yli 144 000 ihmisen voimin vetoomuksen, jossa pyysimme avaruusporukoiden väliintuloa/näyttäytymistä. Tätä on kutsuttu ihmiskunnan tärkeimmäksi asiakirjaksi. Pyyntömme kuultiin ja mm. Pentagon alkoi jakamaan tietoa UAP-ilmiöistä kongressille julkisesti sekä salaisesti. Muutama vuosi sitten Israelin avaruusturvallisuus johtaja myönsi Maailmojen Galaktisen Liiton olemassaolon ja sen, että he ovat jo yhteyksissä ihmiskuntaan, mm. tiettyihin armeijatahoihin. Tämän jälkeen hiljattain tänä vuonna Maailmojen Galaktinen Liitto kävi kokouksen Maa-allianssin kanssa, jossa he miettivät avaruuselämän todellisuuden julkituomista/näyttäytymisiä. Kirjoitimme tästä aikaisemmin artikkelissamme. Viidentenä edistysaskeleena Plejadian Taygetalainen, Mari Swaruu aloitti vähän aikaa sitten oman kanavansa Youtubessa, jossa hän jakaa tietouttaan ja kertoo mm. elämästään aluksella sekä Maan päällä. Kerron näistä tarkemmin alla olevalla videolla.

Elämme mielenkiintoisia aikoja. ___________________________________

Voit tukea toimintaamme jakamalla artikkelia, tai liittymällä Suomen Galaktisen Liiton jäseneksi. Lisää mielenkiintoisia avaruuskulttuurijuttuja SGL:n jäsenlehdillä.

Vuosijäsenenä saat jäsenyysaikana ilmestyvät jäsenlehdet sekä ennen jäsenyyttäsi ilmestyneet lehdet (e-lehtinä/PDF), jäsenkortin sekä muita etuja (mm. eksklusiivisia kanavointivideoita ja äänitteitä).