Plejadien Taygetalaisille uusi kanava - Za'el ja Arien

Kuten teistä jotkut jo tietävät, niin Plejadien Taygetalaiset ovat olleet ihmiskuntaan yhteydessä mm. Comic Agencyn Gosian kautta, Gosialla on suora netin kautta tapahtuva keskusteluyhteys heihin ja tämän lisäksi Taygetalainen Mari Swaruu teki oman kanavansa Youtubeen hiljattain. Taygetalaisten Tolekalle (avaruusalus) tuli uusia jäseniä Taygetalta, Za'el sekä Arien. Heidän tarkoituksenaan on oppia avaruusaluksella oloa sekä jakaa tietoa Maapallolle. He ovat Swaruun opastuksessa ja perustivat hänen tapaansa myös oman kanavansa Youtubeen, jolla jakavat meille tietoa. Mari Swaruun lyhyt tiedoite asiasta videolla. Za'el kanavan esittelyvideolla Za'el kertoo, että he eivät käytä videoillaan omaa ääntään, vaan kirjoittavat tekstit, jonka AI sitten puhuu videoille. Za'el kertoo miten heidän projektinsa sai alkunsa Mari Swaruun inspiroimana. Hän kertoo että heidän projektinsa on itsenäinen, mutta samalla tukee mm. Cosmic Agencyn sekä Mari Swaruun antamaa tietoa. Videot toimivat samalla tietynlaisena kokeena, jolla Taygetalaiset pystyvät mittaamaan ihmiskunnan ns. "hereilläolotasoa" ja Za'el painottaa videon alussa, että ne voi ottaa myös scifinä/viihteenä niin halutessaan.

Za'elin sekä Arienin esittelyvideo.

Uuden kanavan nimi on Za'el ja löytyy tästä linkistä. https://www.youtube.com/@ArienyZael/videos Voit tukea Suomen Galaktisen Liiton tiedonjakoa liittymällä jäseneksi. Lisätietoa jäsenyyden eduista täällä.