Miksi Maapallo on niin tärkeä avaruusporukoille? - Plejadian Taygetalaiset vastaavat

Cosmic Agency kanavan Gosia kävi keskustelua Maapallon tärkeydestä, kahden Plejadian Taygetalaisen, Sophia Swaruun sekä Athena Swaruun kanssa.

Koko viestinvaihdosta tehty video löytyy artikkelin alaosasta, sekä Youtubesta, mutta käsittelen tässä muutamia videolla annettuja pointteja. Miksi Maapallo on niin tärkeä? - Sen ihmisten takia, sen populaation takia, sielujen jotka ovat siellä takia - Maapallo ylläpitää ja pitää yllä oppimista, jota sielut kokevat siellä - Ihmiskokemuksen kokeminen avaruussieluna Katso video aiheesta alta.

Voit tukea toimintaamme jakamalla artikkelia, tai liittymällä Suomen Galaktisen Liiton jäseneksi. Lisää mielenkiintoisia avaruuskulttuurijuttuja SGL:n jäsenlehdillä.

Vuosijäsenenä saat jäsenyysaikana ilmestyvät jäsenlehdet sekä ennen jäsenyyttäsi ilmestyneet lehdet (e-lehtinä/PDF), jäsenkortin sekä muita etuja (mm. eksklusiivisia kanavointivideoita ja äänitteitä).