Pentagonin UFO-raportti - Leivänmurusia ihmisille

Pentagonin juuri julkaisemassa raportissa on naurettavat 9 sivua ja kuten moni jo ennusteli, niin siinä ei kerrota juurikaan mitään ihmeellistä.

Tiedossa on kauan ollut, että valtion alaiset laitokset eivät julkaise totuutta avaruuselämästä, koska 1: Joko he ovat niin tyhmiä, että eivät oikeasti tiedä mitä tapahtuu ilmatilassa sekä maalla 2: Tai heidän tarkoitus on salailla totuutta Oikeasti heillä on tietoa näistä ilmiöistä ja kyseessä on avaruuselämä, mm. Zetat, Plejadilaiset ja monet muut lajit. Raportti jatkaa vanhaa valtion salailulinjaa. Mutta me ihmiset emme tarvitse vahvistusta Pentagonilta tai miltään muulta tyhmien fossiilien leikkilaitoksilta. Me tiedämme jo totuuden ja se on se, että Maapallolla vierailee useita eri avaruuslajeja, jotka ovat henkisesti, älyllisesti ja teknisesti paljon ihmiskuntaa edellä. Mitä Pentagonin raportin 9 sivulla sitten tarkkaan ottaen sanotaan? Käydään asiaa yhdessä läpi videolla.

Linkki videoon. Liity Suomen Galaktisen Liiton vuosijäseneksi, alkaen hintaan 22,22 euroa ja saat jäsenkortin lisäksi kaksi aikaisemmin ilmestynyttä jäsenlehteämme (digitaalisessa muodossa) sekä kaikki vuoden aikana ilmestyvät jäsenlehdet. Tämän lisäksi pääset käsiksi mm. eksklusiiviseen videomateriaaliin sekä saat avaruuskontaktipyyntö-lomakkeen, joka toimii symbolisena eleelle henkilöille, jotka haluavat olla yhteydessä maan ulkopuoliseen elämään.