CIA Julkaisi 3000 Sivua Salaisia Asiakirjoja - UFO-Tietoa Julki

Päivitetty: 8. helmik. 2021

CIA julkaisi hiljattain 3000 sivun paketin aiemmin salassa pidettäviksi luokiteltuja asiakirjoja. Julkaisu on luultavasti osa Trumpin alullepanemaa käskyä, jossa CIA:ta ja FBI:ta vaaditaan julkaisemaan kaikki tiedot UFO:ista ja UAP:ista 6kk sisällä. Suomen Galaktisen Liiton perustaja Vesa Äijälä tutustui sisältöön.

713 PDF-tiedostoa, yli 3000 sivua, ufotiedostoja... Dokumentaatio on laajaa ja käsittelee materiaalia mm. 70- ja 2000-luvuilta. Dokumentaatiossa CIA raportoi, tutkii ja kerää tietoa UFO:ista, osa tiedoista on julkistamisesta huolimatta peitetty Tiedostoissa käsitellään mm. vuonna 2002 laadittua raporttia puolalaisesta lahkosta, joka puhuu maailman lopusta ja siitä, että pienet vihreät miehet tulevat hakemaan valitut aluksillaan. Alusten kerrotaan laskeutuneen Puolan vuoristoon ja ihmisiä kerrotaan kadonneen. Mitään maailmanloppua ei 2000 vuoden alussa kuitenkaan tullut. Puolan lisäksi dokumentaatiossa käsitellään mm. Ruotsia, Norjaa, Kiinaa ja Japania. Ruotsin tapauksessa pilotit havaitsivat hohtavan objektin, jota aluksi luultiin satelliitiksi, mutta myöhemmin havaittiin kolme objektia jotka liikkuivat suoraan, mutta sitten kääntyivät nopeasti ja palasivat tulosuuntaansa. Kohteet havaittiin myös tutkassa. Tutkimme sisältöä live-lähetyksessä, jonka taltiointi löytyy alapuolelta.

Suomen Galaktinen Liitto on päässyt vasta raapaisemaan pintaa materiaalin sisällöstä. Aikaisemmissa julkaisuissa on kerrottu myös mm. Suomen UFO-ilmiöistä. Tulemme raportoimaan lisää dokumentaatiosta tulevissa artikkeleissa. Seuraathan Wespaa Tokentubessa, niin pysyt ajantasalla vastaavista videoista. Jos et ole vielä hankkinut Suomen Galaktisen Liiton jäsenyyttä, niin nyt on hyvä hetki hankkia itsellesi vuosijäsenyys. Jäsenenä pysyt parhaiten mukana kaikesta Avaruuskulttuuriin liittyvästä informaatiosta, tavoitteenamme ja toimintatapanamme on jakaa faktapohjaista tietoa avaruuselämästä, heidän kulttuuristaan sekä yhteydestä meihin. Ensimmäisessä jäsenlehdessämme mm. kerromme totuuden sekä tarkan aikalinjan Roswellin maahansyöksystä sekä esittelemme kolmen eri avaruusolevaisen ruumiin DNA-tutkimuksia. Tulevilla jäsenlehdillä tulemme kertomaan lisää tiukkaa tietoa, mm. Petrozavodskin avaruuskontaktista. Jäsenlehden lisäksi saat myös muita etuja, joista tarkemmin täällä. Liitythän myös postituslistallemme sivuston alaosasta, niin saat ilmoituksen aina kun julkaisemme uusia artikkeleita. Kiitos uutisvinkistä Harrille ja Jaskalle. Koko asiakirjatiedostopaketin voit ladata itsellesi täältä.