Pentagon ja USA:n laivasto myönsi UFO:jen olemassaolon

Päivitetty: 22. marrask. 2020

USA:n laivasto sekä Pentagon on vihdoin myöntänyt, että taivaalla näkyvät avaruuselämään liittyvät ilmiöt ovat todellisia. Pentagon julkaisi hiljattain kolme videota, joista vanhin on jo vuodelta 2004. Hävittäjistä kuvatuilla videoilla näkyy huippunopeuksia lentäviä kohteita.

Videoilla näkyvät objektit lentävät ainakin 4 kertaa nopeammin kuin mihin me virallisesti pystymme parhaalla kalustollamme. Noissa nopeuksissa on niin kovat G-voimat, että normaalisti sisällä oleva menisi kappaleiksi. Alukset käyttävät suurella todennäköisyydellä antigravitaatioteknologiaa, joka tarkoittaa sitä, että ne pystyvät kumoamaan maan vetovoiman ja samalla sisätila ei ole liikkeen vaikutuksen alaisena. Toisinsanoen sisällä voi vaikka kävellä juoden vettä vesilasista vaikka objekti lentääkin 30 x äänen nopeuttta, samalla tehden edestakaisia liikkeitä. Suomen valtamedia on ottanut myös aiheen jonkinasteiseen kä

sittelyyn. Kysymykseksi jää kuitenkin se, että miltä planeetalta objektien henkilökunta tulee? Ja miten me voisimme yhteiskuntana hyötyä tuon kaltaisesta teknologiasta? Kenties olemme kohta valmiita Galaktiselle Aikakaudelle. Katso videoreportaasi julkaistuista videoista ja tiedoista.

Suomen Galaktinen Liitto pitää tätä tärkeänä etappina totuuden julkituomisessa. Voit tutustua aineistoihin tarkemmin suoraan virallisesta lähteestä: https://www.navair.navy.mil/foia/documents