sgl-yläbanneri5.png

Nazcan alueelta löytynyt uusia olentojen ruumiita

Nazcan muumioita on tutkinut taas uusi ryhmä. Videolla kerrotaan myös uusista alueelta löytyneistä olentojen ruumiista. Uusissa löydöissä on ollut myös teknologiaa/artifakteja, jotka ovat sisältäneet Osmiumia. Osmium on hyvin harvinainen metalli tässä galaksissa (sekä Maan päällä) ja sitä käytetään lähinnä satelliiteissa. Se on 10-20 kertaa kalliimpaa kuin kulta. Gramma sitä maksaa 2000 euroa. Hautoja kerrotaan olevan useampia ja niissä kerrotaan olevan useita olentoja. Niissä vaikuttaisi olevan ainakin kolmea eri lajia. Alueella on paljon haudan ryöstämistä ja olentoja on myyty eteenpäin. Aiemmin yksi haudan ryöstäjistä, Mario tuomittiin vuonna 2021 neljäksi vuodeksi vankilaan ja maksamaan valtiolle 8000 dollaria sakkoja.

Kuva uudesta löytyneestä olennon ruumiista Nazcasta
Kuva uudesta löytyneestä olennon ruumiista

Muutamia huomioita miksi uskon Nazcan muumioiden olevan aitoja

1: Ruumiita on useita, niitä ovat löytäneet useat eri henkilöt. 2: Röntgen ja magneettikuvaukset osoittavat niiden olevan aitoa materiaalia (luuta jne.). 3: Jos ne olisivat feikkejä olisi niiden valmistaminen iso työ ja niiden myyminen miinustuottoista. Olennoissa olevan Osmiumin arvo 20 000 - 200 000 dollaria - mahdollisesti enemmän, johtuen määrästä. Joten 1000 dollarilla tutkijoille myymisessä ei ole mitään järkeä. 4: Aiempien olentojen DNA ja biologiset testit useiden tutkijoiden toimesta, viimeksi noin kk. sitten vahvistavat niiden aitoutta ja sitä että ne eivät ole mitään meille tunnettua. 5: Olentoja on tutkinut nyt ainakin 3, käsittääkseni 4 erillistä ryhmää ja niiden tutkiminen on vapaata. 6: Olennot on löydetty alueelta, jonka kulttuuri on puhunut tuhansia vuosia taivaalta tulleista pienistä avaruusolennoista jotka ilmeisesti asuivat ihmisten keskuudessa - tästä kertoo massiiviset Nazcan kuviot jotka on nähtävissä ilmasta, saviruukut, vaatetus ja muu paikallinen taide pitkältä ajalta, niissä on kuvattu 3-4 sormisia pieniä olentoja, joita myös löytyneet ovat. 7: Alueella on havaittu paljon ufo-ilmiöitä. 8: Alueella kerrotaan havaitun myös kolmimetrisiä olentoja, se vaikuttaisi siis olevan jonkinlainen hot spotti avaruusporukoille, ehkä jonkinlainen tapaamispaikka ja osa olennoista on asunut alueella. 9: Jos olennot olisivat feikkejä, ei olisi mitään järkeä, että "tekijä/tekijät" olisivat sitten saaneet ryöstämisestä kakkua ja sakkoa. Video uusista löytyneistä olennoista ja tutkimuksista ranskaksi (videoon saa Youtubesta automaattikäännöksen suomen kielelle):.

https://www.youtube.com/watch?v=5_99u_u31to Saman videon tärkeimpien pointtien läpikäynti englanniksi.

https://www.youtube.com/watch?v=XoX_wZ2x20s Lue myös aikaisemmat artikkelimme Nazcasta löytyneistä olentojen ruumiista jaa niiden tarkemmista tutkimuksista. ✅🔊 Jos haluat tukea tiedoistustoimintaamme, artikkeleiden tekoa ja muuta SGL:n toimintaa, voit halutessasi liittyä vuosijäseneksemme. Suomen Galaktisen Liiton jäsenenä saat useita jäsenetuja (mm. jäsenlehtiä, jäsenkortin, eksklusiivista videomateriaalia jne.), jäsenyyden voit hankkia täältä. Lisätietoa jäsenyyksistä täällä.

SGL logo - Suomen Galaktinen Liitto

537 katselukertaa0 kommenttia