Humanoidi otti selfien - Kuva ja haastattelu

Matthew Fingerle jakoi Leak Projectin lähetyksessä mielenkiintoisen kuvan. Kaikki tapahtui tammikuussa 2017. Matthew oli takapihallaan noin klo 21 aikoihin chillaillen ja siemaillen kaljaa, kun yhtäkkiä hänen tyttöystävänsä tuli takapihalle ja pyysi häntä tulemaan sisälle. Juuri kun hän oli ovella, lensi talon vasemmalta puolelta, ilmassa valopallo. Kohde oli kirkas ja kuun kokoinen taivaalla, mutta kuu se ei ollut. Valkoinen valopallo liikkui äänettömästi talon ylitse. Noin kahden viikon päästä hänen tyttöystävänsä tuli kysymään, että onko hän koskenut hänen puhelimeensa. Matthew kertoi miten hänellä ei ole edes pääsyä hänen puhelimeen, eli ei tietenkään. Puhelin oli ollut sisällä latauksessa tytön ollessa ulkona, kun siihen oli ilmestynyt kuva humanoidista. Nyt Matthew ja hänen tyttöystävänsä ihmettelivät siihen tullutta kuvaa. Mahdollisesti kuvassa oli kaksi viikkoa sitten talon yli lentäneen valopallon, mahdollisen aluksen kuski. Kuva on otettu ilta-aikaan asunnossa ja siinä näkyy sen ottaja. Kuvassa näyttäisi olevan vaalea, klassiselta isopäiseltä humanodilta näyttävä tyyppi, jonka silmät ovat mustat sekä vinot. Kuva on otettu vuonna 2017 ja kuvauskohde on siinä hieman blurraantunut, mutta näkyy siinä silti selkeästi. Näyttää siis siltä, että humanoidi kävi ottamassa Matthewin tyttöystävän kännykällä itsestään selfien. Vasemmalla alkuperäinen kuva, oikealla jälkikäsitelty tarkennettu kuva.

Humanoidiselfie

Matthew ketoo miten kuva on selvästi otettu heidän asunnostaan, siinä näkyy taustalla heidän oviaukkonsa karmit.

Matthewin analyysi kuvasta

Leak Projectin videolla kerrotaan keissistä tarkemmin, mukana Matthewin haastattelu.

Lähde: Leak Project @ Youtube - youtube.com/watch?v=-kZSDqKE17M ✅🔊 Kiinnostaako sinua SGL:n jäsenyys? Jos haluat tukea avaruuselämästä sekä avaruuskulttuureista uutisointia ja saada mielenkiintoisia jäsenetuja (mm. jäsenlehtiä, jäsenkortin, eksklusiivista videomateriaalia jne.), niin voit hankkia Suomen Galaktisen Liiton jäsenyyden. Lisää jäsenyyksistä täällä.

SGL Logo