sgl-yläbanneri5.png

Avaruuslaji Urman näkökulma Maapallosta ja Maailmojen Galaktisesta Federaatiosta

Urma-lajin edustaja (kissarotuihin kuuluva) kertoo, että hänen mielestään Maailmojen Galaktisella Federaatiolla on liikaa valtaa Maapallon asioihin ja hän näkee kyseisen jaoston korruptoituneena, jossa on liikaa sääntöjä...

Urma-lajin näkökulma Maapallosta
Kuvituskuva siitä miltä Urman edustaja voi näyttää

Hän kertoo, että he (Urmat) ovat moraalisesti edistyneempiä/superiooreja ja sen takia he eivät noudata aina GF:n antamia sääntöjä, vaan toimivat omalla tavallaan (vaikka Urmat kuuluvat GF:ään). Galaktinen Federaatio ei voi oikein tehdä mitään, koska heitä (Urmia) on niin monta ja heidän rotunsa on todella edistynyt ja vahva, niin fyysisesti kuin mieleltäänkin.

GF:n asiat eivät siis aina mene kauhean täydellisesti, vaan myös sisäisesti siellä on ristiriitoja miten eri asioissa pitäisi toimia ja näkökulmia löytyy paljon. > Mainos: Haluatko erikoisyrttiteetä? Osallistu yrttiteearvontaan tämän videon kommenteissa.

Itse seurailen asiaa monista eri näkökulmista.

Urma nimeltä Arishah kertoo Swaruulle miten he tarkkailevat heidän maapallolla olevia tähtisiemeniään, eli ihmiskehossa olevia heidän edustajia (sielu ihmiskehossa, mutta entinen elämä Urmana) sekä kotikissojen kehoissa olevia tähtisiemeniä, joiden tehtävä on mm. pitää alemman astraalin negatiivisia henkiä poissa. Tämän lisäksi tarkkailevat myös leijonia ja muita primitiivisempiä, luonnossa eläviä tähtisiemeniään. Ovat välillä telepaattisissa keskusteluissa tähtisiemeniinsä, mutta tällä hetkellä eivät ole suorassa yhteydessä ollenkaan (esim. ei ole viety fyysisesti alukselle).

He kunnioittavat myös sitä, että Maapallo on vapaan tahdon planeetta ja, että tänne ei sen takia voida olla suoraan yhteydessä, mutta heidän mielestä GF on vaikuttanut ihmisten tietoisuuteen, jolloin se on päässyt itseään hyödyttäviin päämääriin. Jos heillä olisi valta, tekisivät asiat eri tavalla ja voisivat muutamissa tunneissa eliminoida esim. kaikki maan sotakalustot ja ottaa median haltuun ja kertoa siellä suoraan suoran totuuden avaruuselämästä. Olisiko ihmiskunta valmis tällaiseen suoraan ravisuttavaan tietoon? Käyn läpi Swaruun sekä Arishahin keskustelua myös videolla.

https://www.youtube.com/watch?v=J7kCL_ptZNE Lähteet: https://www.youtube.com/@SwaruuOficial Swaruun keskustelu Urma-lajin edustajan kanssa - Osa 1 (englanniksi) Swaruun keskustelu Urma-lajin edustajan kanssa - Osa 2 (englanniksi) ✅🔊 Kiinnostaako sinua SGL:n jäsenyys? Jos haluat tukea avaruuselämästä sekä avaruuskulttuureista uutisointia ja saada mielenkiintoisia jäsenetuja (mm. jäsenlehtiä, jäsenkortin, eksklusiivista videomateriaalia jne.), niin voit hankkia Suomen Galaktisen Liiton jäsenyyden. Lisää jäsenyyksistä täällä.

SGL-logo

363 katselukertaa1 kommentti