Andromedalaiset ja Antarktis

Keskustelen videolla Antarktiksen sekä Andromedalaisten yhteydestä sekä niihin liittyvistä saamistani tiedoista. Yksi tietolähde kertoi minulle siitä miten hän oli nähnyt kvanttihypnoosin aikana liikettä sekä maan alaisia tukikohtia Antarktiksessa. Hän oli saanut visioita Andromedalaisista jotka olivat tulleet maahan hoitamaan mm. ilmakehää. Nämä tiedot mätsäävät hyvin muihin tietolähteisiin jotka ovat kertoneet Antarktiksen maan ulkopuolisten lajien tukikohdista. Kyseinen paikka toimi hyvänä suojapaikkana, koska siellä ei yleensä ole ihmisliikehdintää sen rankkojen olosuhteiden takia. Lisää videolla.

Lue myös artikkelimme koskien ISS:n kuvaamaa ilmiötä Antarktisen lähellä, artikkeli sisältää myös ISS:n kuvaaman videon. Vaikuttaisi siltä, että Antarktis todella toimii avaruusporukoiden tukikohtana.

Ilmainen Webinaari To 23.3 klo 18-21. Aiheena Todisteita Avaruuselämästä ja miksi He ovat täällä, luennoitsijana Vesa Äijälä. Lisätietoa sekä ilmottautumiset tästä linkistä.