Kuukauden UFO-Uutiset - Elokuu 2023

Aloitin uuden videosarjan vähän aikaa sitten Levelin Youtubekanavalla, nimeltään Kuukauden UFO-Uutiset. Tulen käsittelemään kyseisessä sarjassa kuukauden kuumimpia ufo-uutisia, avaruuskulttuurijuttuja yms. Ensimmäinen jakso on kerännyt muutamassa päivässä jo yli 6000 katsojaa. 1 jaksossa haastattelussa kontaktihenkilö Petri Soini, joka kertoi humanoidikohtaamisistaan. Tämän lisäksi tietoa Marsin mahdollisesta elämästä sekä USA:n kongressin ufo-kuulennasta, jossa kerrottiin mm. että valtiolla on hallussa avaruusaluksia sekä niiden sisältä on löydetty maan ulkopuolisia biologisia tyyppejä. Olemme siis edistyneet taas askeleita eteenpäin, kohti isompaa galaktista kontaktia, joka johtaa yhteistyöhön - maapallon seuraavaan evoluutiovaiheeseen - teknologiseen kehitykseen - henkiseen kehitykseen sekä mm. vaihtokauppaan. Lopuksi esittelin vielä mielenkiintoisempia UFO-videoita lähiajoilta. Kuukauden UFO- Uutiset 1 | Elokuu 2023

Linkki videoon: https://www.youtube.com/watch?v=oG7Aqo52pX8 Keitä haluaisit Kuukauden UFO-uutisten haastatteluun? (esim. joku suomalainen kontaktihenkilö, ufo-tutkija tms. teemaan sopiva) ✅🔊 25% alennus SGL:n jäsenyyksistä koodilla LEVELI25. Kirjoita koodi jäsenpyyntölomakkeeseen. Voimassa 31.08.2023 asti! Jos haluat tukea avaruuselämästä sekä avaruuskulttuureista uutisointia ja saada mielenkiintoisia jäsenetuja (mm. jäsenlehtiä, jäsenkortin, eksklusiivista videomateriaalia jne.), niin voit miettiä jäsenyyden hankkimista. Lisää jäsenyyksistä täällä.

SGL-logo