Avaruusolentojen muumiot - Kaikki tärkeimmät faktat

Päivitetty: 14. syysk. 2023

Meksikossa pidettiin eilen illalla kuulenta, jossa esiteltiin mm. kahden avaruusolennon muumioituneet ruumiit (ns. Nazcan muumiot). Moni nettikommentoija onkin innostunut kommentoimaan asiaa.

Meksikossa esitellyt avaruusolentojen ruumiit ja niiden röntgenkuvat

Valitettavasti monella on ollut tapana esittää netissä omia mielipiteitään faktana, liittyen löydettyihin avaruusolentojen muumioihin, joista nyt (pari vuotta jäljessä) Suomenkin fossiilimedia uutisoi. Tietämättömien nettikommentoihien väitteet on heitetty kuitenkin ilman asioiden tutkimista. - Muutamia valheellisia/tietämättömiä väitteitä avaruusolentojen ruumiista -

- Olennoista ei ole otettu röntgenkuvia. Väärin, olennoista on otettu röntgenkuvat sekä DNA-näytteet. - Ne ovat savesta tehtyjä. Väärin, röntgenkuvat sekä tomografiakuvat osoittavat, että ne ovat biologista materiaalia, lihasta sekä luuta yms. - Ne ovat huijauksia. Väärin, röntgenkuvat sekä DNA-näytteet osoittavat, että ne ovat aitoja biologisia kuolleita olentoja. DNA-testeissä on löydetty meille tuntematonta genomia, joita oli olentojen DNA:sta 30%. - Niistä ei ole vertaisarvioituja tutkimuksia. Olentoja on tutkittu muutaman vuoden ajan, usean eri tutkijan toimesta, useassa eri maassa, mm. Kanadassa, Meksikossa sekä Venäjällä. Tutkimuksista, tutkijoista ja tutkimustuloksista on raportoitu kattavasti vuosien varrella Gaian dokumenttisarjassa. Konferenssissa myös kerrottiin, että kuka tahansa saa tutkia olentoja ja niistä otettuja DNA-näytteitä ja toivotettiinkin tiedeyleisö tervetulleeksi tutkimaan muumioita. - Vähän liikaa E.T leffan alienin näköinen ollakseen uskottava E.T sekä muut leffat ovat saaneet vaikutteita oikeista kontaktitapauksista, niin myös mm. X-Files sarja. Kokemuksia, maalauksia ja muita on ihmiskunnan historia täynnä. Elokuvat ovat siis saaneet vaikutteita avaruusolentokohtaamisista ja humisten ulkonäöstä, ei toisinpäin. - Olennot on koottu ihmisten luista Tämä väite on faktojen valossa väärä. Ensinnäkin olennot eivät ole kokoelma luista, luiden ympärillä on lihasta. Toki jos otat esim. kamelilta jonkin luun, se voi olla samankokoinen kuin yksi seepran luista, ei se tee silti kamelista kokoelmaa seepran luista. Olennot ovat pienempiä kuin ihmiset, niillä on eri määrä luita ja niiden kallo on mm. täysin erimuotoinen kuin ihmisillä. Kallon pinta on myös ohuempi kuin ihmisellä, mutta osottautunut tutkimuksissa kestävämmäksi. DNA-tutkimukset osoittavat, että kyse ei ole ihmisestä. Mielipiteet on toki mielipiteitä, mutta viisas tutkii, ennen kuin hutkii. Tärkeimmät tunnetut faktat löydetyistä olennoista: - Ne ovat muumioita - Ne on muumioitu aineella, jota ihminen ei ole ainakaan koskaan ennen käyttänyt (on myrkyllistä, ainakin jos sitä esim. söisi) - Olentojen röntgenkuvat näyttävät, että ne ovat aitoa biologista materiaalia (lihaskudokset, luut jne.) - Olentojen DNA-tutkimuset osoittavat, että niissä on 30% meille tuntematonta DNA-genomia - Ne eivät ole savea, eikä käsintehtyjä huijauksia Olentoja on tutkittu useiden eri tahojen toimesta viimeisen muutaman vuoden aikana. Tietoa on paljon saatavissa. Tutkimuksia on tehty useissa eri maissa. Kuulennassa näytettiin näitä röntgenkuvia ja siinä oli todistamassa näitä tutkinut kirurgi. Salailun aika on ohi, todisteet ovat kaikille saatavilla. Olen käsitellyt näitä ja muita todisteita aiemmin mm. tällä luennolla (sen 2 osassa), jossa olen käsitellyt myös muita parhaita todisteita avaruuselämästä. Videota on katsottu tällä hetkellä ylo 2500 kertaa ja se on saanut ylitsevoimaisen positiivista palautetta. Mielipiteet ovat sallittuja, mutta toivoisin, että ihmiset kommentoisivat aiheita faktojen perusteella, ei tietämättömyyteen perustuvien mielipiteiden ja mututuntuman perusteella. Ammattilaiset ovat tehneet kovaa duunia ja tietoa näistä löytyy paljon. Valtamedia on yli 2 vuotta jäljessä, mutta hyvä että salailun aika on ohi ja asioista on alettu uutisoimaan avoimemmin. Mm. eksopolitiikka.fi ja suomengalaktinenliitto.net ovat hallinneet avaruuskultuuriuutisointia viimeiset kolme vuotta ja enemmän, kun valtamedia aktivoituu aina tyyliin 1-2 kertaa vuodessa ja silloinkin reilusti jäljessä. Tässä luento, jossa käsitellään parhaita todisteita avaruuselämästä. Kakkos-osassa myös näistä löydetyistä muumioista faktatietoa.

Katso koko luentokokonaisuus täältä (3 osaa): https://www.youtube.com/watch?v=0tZE63WWJeU&list=PLlSGBmB-TcwA0okzvralECC6P1h_w815D Jos et tiennyt näistä muumioista ennen, kysy itseltäsi miksi? Miksi fossiilimedia uutisoi näistä vasta nyt? Miksi mm. Wikipediassa on ollut näistä valheellista tietoa, sen sijaan että siellä olisi faktuaalisia tutkimustuloksia, joita on ollut jo pitemmän aikaa saatavilla? Tässä myös Meksikon kuulenta kokonaisuudessaan (klikkaa video Youtubeen ja laita englanninkieliset tekstit päälle.

Aiheesta löytyy Gaian sivuilta myös kattava 10-osainen dokumenttisarja, joka perehtyy tarkasti olentojen löytymistarinaan sekä biologisiin tutkimuksiin. Jaa artikkelia eteenpäin, niin pidämme yhdessä huolta oikean, paikkaansapitävän tiedon jakautumisesta. Salailun aika on ohi! ✅🔊 Kiinnostaako sinua SGL:n jäsenyys? Jos haluat tukea avaruuselämästä sekä avaruuskulttuureista uutisointia ja saada mielenkiintoisia jäsenetuja (mm. jäsenlehtiä, jäsenkortin, eksklusiivista videomateriaalia jne.), niin voit hankkia Suomen Galaktisen Liiton jäsenyyden. Lisää jäsenyyksistä täällä.

SGL logo