Kokemuksia ja uutisia Kosmisista Ystävistä - Hengen ja Tiedon messujen luento

Etkö päässyt katselemaan H & T messuilla Vesa Äijälän luentoa? Ei hätää sillä luento löytyy nyt Youtubesta ja vielä hieman kattavampana. Luennolla Vesa Äijälä kertoo mm. Plejadien Taygetalaisten asutuista planeetoista, omista kokemuksistaan avaruusystävien kanssa, tähtisiementen tehtävästä Maan päällä sekä mm. ajankohtaisista uutisista maailmalta - liittyen avaruuselämän julkistukseen. Voit katsoa videon suoraan alta.

Linkki videoon: youtube.com/watch?v=v-cuvt-ncxg Vesa Äijälän kanava Youtubessa: youtube.com/@VesaAijala

✅🔊 Kiinnostaako sinua SGL:n jäsenyys? Jos haluat tukea avaruuselämästä sekä avaruuskulttuureista uutisointia ja saada mielenkiintoisia jäsenetuja (mm. jäsenlehtiä, jäsenkortin, eksklusiivista videomateriaalia jne.), niin voit hankkia Suomen Galaktisen Liiton jäsenyyden. Lisää jäsenyyksistä täällä.

Suomen Galaktinen Liitto logo