E.T. Uutiset - CIA:lla 9 alusta, Nazcan muumioista lisätietoa...

Useat tietolähteet varmistavat, että CIA:lla on hallussa 9 maan ulkopuolista alusta. Alukset on otettu haltuun alusten keruuohjelmissa, joihin CIA on käyttänyt Special Forcesin apua. Asiasta kertoi kongressin jäsen Burchett sekä toimittaja Ross Coulthart, perustuen sisäpiirin lähteisiin.

CIA kerää maan ulkopuolisia aluksia kertoo raportti sekä useat tietolähteet

Nyt USA:ssa haetaan läpi lakia joka julkaistaisi näitä tietoja sekä antaisi luvan takavarikoida näitä aluksia sekä kertoa niistä kansalle, joka ansaitsee totuuden asiasta. Neljä Lockheed Martinin lobbaamaa kongressin edustajaa on lakiehdoitusta vastaan, koska se tarkottaisi mm. vanhan fossiilieliitin vallan menetystä sekä rahapelleilyä salaisissa projekteissa. Samaan aikaan asian estely ja salaaminen tukee sitä, että on kyse aidosta ilmiöstä. Jos Locheed Martinilla ja CIA:lla ei olisi mitään tekemistä aluksien kanssa, niin miksi asiaa pitäisi koittaa salailla ja estellä?

Linkki videoon: https://www.youtube.com/watch?v=XmByZMG7nmU E.T Uutiset videolla käsittelimme mm. seuraavia aiheita.

- Maapallolle tullut energeettisiä kosmisia säteitä

- CIA:lla hallussa 9 maan ulkopuolista alusta

- USA:n kongressissa painostusta ja salailua avaruuselämästä ja aluksien takavarikoinnista

- Nazcasta löydetyistä muumioista lisätietoa

- Keskustelua avaruuskontakteista ja tähtisiemenistä

Lähetys alkaa videolla kohdassa 6:58.

Linkki videoon: https://www.youtube.com/watch?v=j56wAzEQUOo ✅🔊 Jos haluat tukea tiedoistustoimintaamme, artikkeleiden tekoa ja muuta SGL:n toimintaa, voit halutessasi liittyä vuosijäseneksemme. -20% kaikista jäsenyyksistä koodilla SIRIUS20 (koodi voimassa joulukuun 15pvä asti)! Suomen Galaktisen Liiton jäsenenä saat useita jäsenetuja (mm. jäsenlehtiä, jäsenkortin, eksklusiivista videomateriaalia jne.), jäsenyyden voit hankkia täältä. Lisätietoa jäsenyyksistä täällä.

sgl-logo