Aitoja Avaruusolentokuvia

Netissä on kiertänyt kautta aikojen mielenkiintoisia kuvia avaruusolennoista, tai kuten itse niitä kutsun, avaruusystävistämme. Käyn videolla läpi mielenkiintoisia mahdollisesti aitoja kuvia avaruusolevaisista. Näiden lisäksi analysoimme myös muutamia ufo-videoita.

Jos video ei näy suoraan yltä, klikkaa tästä suoraan videoon. Tämän kuun aikana ilmestyvällä 528 Hz jäsenlehdellä tulemme käsittelemään yhtä maapallon tunnetuimmista vierailijalajeista, eli ns. Harmaita/Zetoja, joita myös yllä olevalla videolla näkyi. Kerromme lehdessä mistä he tulevat, miltä he näyttävät ja mikä on heidän tehtävänsä ja paikkansa Universumissamme. Tämän lisäksi SGL:n julkaisussa käsittelemme paljon muita mielenkiintoisia asioita, kuten mm. Pyramidien salaisuutta. Jos et ole vielä jäsen, niin nyt on hyvä mahdollisuus liittyä jäseneksi. Jäsenenä pääset lukemaan aikaisemmin ilmestynyttä ensimmäistä jäsenlehteä ja pian tulevaa, heti sen ilmestyttyä (jos olet jo jäsen, saat jäsenlehden sen ilmestyttyä sähköpostiisi). Kunniajäsenenä pääset myös käsiksi eksklusiiviseen videokirjastoomme, jossa on mm. kanavointivideoita ja muita salaisuuksia. Pääsiäisen kunniaksi saat SGL:n jäsenyyden -50% hintaan koodilla: SIRIUSHALI50 Lisätietoa jäsenyydestä sekä sen eduista täällä. Etu on voimassa Huhtikuun loppuun asti.