sgl-yläbanneri5.png

Petroskoin Alusilmiö - Ilmiö Joka Vavisutti Pohjoista 70-luvulla

Petroskoin ihmeenä tunnettu ilmiö aiheutti hämmennystä ympäri Venäjää, mutta tämän lisäksi samoihin aikoihin nähtiin useita ufo-ilmiöitä myös mm. Suomessa, Tanskassa ja Virossa. Oliko kyseessä sama alus, vai kenties useampi? Kaikki alkoi Petroskoista Syyskuun 20 pvä vuonna 1977. Tuolloin Petroskoissa nähtiin outo hohtava valo, joka lähetti valonsäteitä maahan kuin "meduusa". Kohde oli näkyvissä noin 10-12 minuuttia paikallaan, kun sitten lähti lentämään toiseen suuntaan ja nähtiin myöhemmin useissa eri paikoissa, tuhansien silminnäkijöiden toimesta. Ilmiötä tutkittiin useiden ufotutkijoiden ja mm. NASA:n toimesta. NASA syytti ilmiöstä Venäjän salaista satelliittia, mutta lentävien valojen nopeudet ja toimintatapa, sekä muut oudot ilmiöt minkä valot saivat aikaan, eivät mätsää satelliittiin. Tarkempi raportti yhdestä 70-luvun suurimmista ufotapauksista, Petroskoin alusilmiöstä alla olevalla videolla. Videossa mm. kuvia tapauksesta.

Suomen Galaktinen Liitto käsittelee lisää mielenkiintoisia tapauksia liittyen Avaruuskulttuuriin aika aijoittain. Jos et ole vielä hankkinut Suomen Galaktisen Liiton jäsenyyttä, niin nyt on hyvä hetki hankkia itsellesi vuosijäsenyys. Jäsenenä pysyt parhaiten mukana kaikesta Avaruuskulttuuriin liittyvästä informaatiosta, tavoitteenamme ja toimintatapanamme on jakaa faktapohjaista tietoa avaruuselämästä, heidän kulttuuristaan sekä yhteydestä meihin. Ensimmäisessä jäsenlehdessämme mm. kerromme totuuden sekä tarkan aikalinjan Roswellin maahansyöksystä sekä esittelemme kolmen eri avaruusolevaisen ruumiin DNA-tutkimuksia. Jäsenlehden lisäksi saat myös muita etuja, joista tarkemmin täällä. Liitythän myös postituslistallemme sivuston alaosasta, niin saat ilmoituksen aina kun julkaisemme uusia artikkeleita.

451 katselukertaa0 kommenttia