Tuleva Auringonpurkaus - Mitä on meneillään? (Planetaarinen Tilanneraportti 20.09.2022)

Maapallon magneetiset navat ovat siirtyneet vuosittain kymmeniä kilometrejä. Myöskin Maapallon suojaava magneettitkerros on aikaisempaa heikompi. Tämän lisäksi mm. otsoonikerros on heikentynyt ja mm. Antarktiksen yläpuolella on otsoonikerroksessa iso aukko. Valtamedia ei ole kertonut näistä juurikaan mitään. Tiede on näistä kuitenkin tietoinen. Nämä kaikki ovat vaikuttaneet Maapallon menneiden vuosien lämpenemiseen (ei CO2).

Mikä sitten on aiheuttanut magneettikerroksen heikentymisen, magneettisen napojen siirtymisen sekä otsoonikerroksen heikentymisen? Kyseessä on meitä lähestyvä Musta Aurinko (black Sun) sekä sen kiertolainen, jota kutsutaan nimellä Nibiru/Planeetta X.

Nämä kiertävät kaukaista elliptistä rataa meidän Auringon ja Maapallon (/aurinkokuntamme) ympäri. Yksi kierto on 26 000 vuotta. Tästä ovat tienneet mm. Mayat, Inkat ja Ateekit, ja Maya-kalenterin pitkä kierto mittaakin 26 000 vuoden jaksoa. Koska rata on elliptinen on Musta Aurinko sekä Planeetta X aina 13 000 vuoden välein lähimmässä vaikutuspiirissä Aurinkoomme.

Olemme nyt tuossa ajassa, itseasiassa olemme olleet tuossa ajassa jo noin 10 vuotta (vuoden 2012 lopusta lähtien). Maapallolla on nähty valtavia tulvia ja muita aina 13 000 vuoden jaksoin, josta tiedemiehemme ovat tietoisia ja niistä on kirjoitettu historiankirjoihin (suuri tulva jne.). Niiden aiheuttajana on auringonpurkaus (ei esim. komeetta).

Mikä sitten aiheuttaa tuon auringonpurkauksen? Juurikin Mustan Auringon ja Planeetta X:n tulo Auringon vaikutuspiiriin. Musta Aurinko on tähti ja se on noin 10 000 kertaa meidän Aurinkoamme voimakkaampi, mutta se ei kuitenkaan tuota näkyvää valoa. Se on kuitenkin hyvin energeettinen ja sisältää valtavan vetovoiman ja ison määrän plasmaa. Auringon vaikutuspiirin tulo on aina aktivoinut meidän Aurinkomme ja jossain vaiheessa se on johtanut isoon auringonpurkaukseen.

Nyt valtavaa katastrofia ei kuitenkaan synny. Koska olemme 6 auringon ajassa ja meillä on vihdoin teknologia estää se.

Lisää aiheesta videolla suomeksi.

Ufo-Kokoontuminen Kämmenniemessä. Lisää mielenkiintoisia avaruuskulttuurijuttuja SGL:n jäsenlehdillä. Vuosijäsenenä saat jäsenyysaikana ilmestyvät jäsenlehdet sekä ennen jäsenyyttäsi ilmestyneet lehdet (e-lehtinä/PDF), jäsenkortin sekä muita etuja (mm. eksklusiivisia kanavointivideoita ja äänitteitä). Lisätietoa jäsenyyksistä täällä.

30% alennus kaikista jäsenyyksistä koodilla PLEJADIT30. (Voimassa Syyskuun 22 pv asti)