UFO-Kokoontuminen Kämmenniemessä 23-24.9

Päivitetty: 11. syysk. 2022

Suomen Galaktinen Liitto järjestää taas UFO-Miitin/UFO-kokoontumisen/Starseedkokoontumisen tai mitä sanaa nyt haluaakaan käyttää. Tapahtuma on kaikille avoin, ei tarvitse siis olla SGL:n korttijäsen. Ufo-miitti on kaksipäiväinen ja sijoittuu Syyspäiväntasaukselle 23-24.9.2022. Kokoontumisen aikana vietämme yhteistä aikaa grillaillen makkaraa, juoden kahvia yms, bongailemme ufoja, meditoimme ja Wespa vetää avaruuskulttuuriluennon. Paikalla myös mahdollisuus saunoa rantasaunassa. Paikalle voi tulla vapaamuotoisesti klo 14 alkaen perjantaina 23.9 (paikalle voi tulla myös illemmalla) ja tapahtuma kestää lauantaille 24.9. Kahden päivän aikana on siis hyvin aikaa tutustua samanhenkisiin ihmisiin ja keskustella omista kokemuksista ja maailman tilanteesta... Tapahtumapaikkana toimii Perttulan entinen navetta, joka on nykyään tapahtumakäytössä. Rakennuksessa on käytössä mm. muutama jääkaappi, uuni, takka ja kahvinkeittimet yms. Omaa ruokaa voi tuoda mukaan ja kävelymatkan päästä löytyy myös kauppa. Juoksevaa vettä ei rakennuksesta vielä saa, joten mehua, vettä ja muuta juotavaa voi tuoda mukana tai ostaa kaupasta. Illalla voimme halutessa myös tanssia (kuva paikalta).

Rakennuksessa on tilaa yöpymiseen, mutta sänkyjä ei löydy. Jos aiot yöpyä pe-la yönä, niin ota mukaan oma patja ja makuupussi, lattia on betonia. Lähialueella on myös hyvin tilaa tähtitaivaan katseluun ja taivaan kannen elämän bongailuun. Kämmenniemi sijaitsee 30km matkan päässä Tampereen keskustasta. Paikalle pääsee autolla tai bussilla keskustasta (bussi numero 90, c-vyöhyke). Bussi maksaa 3 euroa, joten paikalle pääsy on helppoa kauempaakin. Esim. Turusta pääsee halvalla Onnibussilla Tampereen keskustaan, josta helppo ottaa bussi 90 joka menee Teiskon Kämmenniemeen. Lisätietoja (missä pysäkillä pitää jäädä pois jne. voi kysellä tapahtumaryhmästä Telegramissa). Tapahtuman hinta: 15 euroa (12 euroa vähävaraiset) Tapahtumapaikka: Niemisennokantie 42 34240 Kämmenniemi Jos olet tulossa mukaan, liitythän Telegramryhmäämme, jossa voi kysellä lisätietoa tapahtumasta ja etukäteen jo tutustua paikalle tuleviin. Ilmottautumislomake, jossa myös maksutiedot ja lisätietoja tapahtumasta Telegram-ryhmä, jossa voi kysellä tapahtumaan liittyen ja tutustua paikalle tuleviin

Lämpimästi tervetuloa toivottaa Vesa Äijälä - SGL. :)