Tietoa LiitonArkeista - Plejadilaisyhteys

LiitonArkki on mielenkiintoinen aihe ja itseasiassa niitä on enemmän kuin yksi, tietojen mukaan 3-4 kappaletta. Yksi sijaitsee Plejadilaisten (Taygetalaiset) aluksella ja yksi on Venäläisten hallussa Antarktiksella. Yksi Liiton Arkeista oli Gizan pyramidissa, juuri siinä kohtaa missä väitetään olleen "hautapaikka", kivinen iso tyhjä "arkku", mistä ei koskaan ruumista kuitenkaan löytynyt.

Indiana Jones tarinat Liiton Arkista ovat suurelta osin totuuteen perustuvia. Amerikkaliset mm. varastivat yhden arkeista, joka on nykyään tuhoutunut, koska sitä koitettiin avata mm. räjähtein. Kuka rakensi Liitonarkit? Arkit ovat Taygetalaisten ja Charistus avaruuslajin rakentamia. Molemmat kulttuurit käyttävät kulttuurinsa symbolina siivekästä hahmoa. Siipiä heillä ei kuitenkaan ole. Liitonarkkien päällä olevat kaksi "enkeliä"/siivekästä hahmoa kuvaavat siis niiden suunnittelijoita ja rakentajia, jotka ovat siis nämä kaksi avaruuslajia. Miksi Liitonarkit rakennettiin? Ensimmäinen arkki oli prototyyppi, muut rakennettiin hieman kehitettyneempinä. Arkit ovat yli 2500 vuotta vanhoja ja niiden tarkoituksena on pitää sisällään DNA-materiaalia Maapallon eri lajeista (ihmiset, eläimet, kasvit jne.). Kauan aikaa sitten Taygetalaiset näkivät, että Maapallolle on tulossa katakylismi, vedenpaisumus. Arkki tehtiin suojaamaan Maapallon suurimpia resursseja, eli sen asukkaiden DNA:ta, josta voitaisiin uudestaan luoda isojen tuhojen jälkeen samaa elämää, myös siinä tapauksessa jos jonkin lajin DNA mutatoituu, voidaan se palauttaa alkuperäiseen muotoonsa uudelleenistutuksella. Yksi arkeista on Mikaelin (Michael) arkki, yksi Gabrielin arkki ja yksi Isiksen arkki. Egyptin hallitsija Isis oli ensimmäisiä joka sai arkin suojeluunsa. Arkeissa on suojamekanisminsa. Liitonarkit on tehty kullasta ja sisältävät hyvin kehittynyttä teknologiaa, ne sisältävät mm. magnetismi-, taajuus- sekä AI-hologrammiteknologiaa. Jos arkkia koitetaan tuhota tai avata luvattomasti, saa se henkilöt voimaan pahoin ja vaikeimmassa tapauksessa tappaa. Arkit skannaavat aluetta, aistien ympäröivien henkilöiden taajuuskentästä, että millä mielellä he ovat. Jos henkilöt ovat negatiivisin mielin liikkeellä ja tarkoituksenaan avata arkki saadakseen valtaa, ei se tule onnistumaan, koska arkki käyttää sisäänrakennettua taajuusasetta suoj