Azteekkien Kuudes Aurinko Alkoi 26.5.2021

Päivitetty: 26. toukok. 2021

Azteekkien kuudes Aurinko alkoi 26.5.2021.

Azteekkien viisi Aurinkoa mittaa 26500 vuoden jaksoa, joka on jaettu pienempiin osasiin. Kävimme loppuun viidennen Auringon jakson. Maya-kalenteri loppui vuonna 2012, jolloin alkoi ympäröivän maailman muuttuminen, internet ja älypuhelinten käyttö räjähti jne. Koimme tänä aikana (2012-2021) kollektiivisen ulkoisen muutoksen. Tuo aika jatkaa energiaansa, mutta samaan aikaan 2021 tulee olemaan sisäinen muutos. Viides Aurinko on Azteekkikalenterissa ja kulttuurissa Vihainen Aurinko ja kestää noin 6000 vuotta. Tänä 6000 vuoden jaksona olemme käyneet kollektiivista tuskakokemusta lävitse. Maailmassa on sodittu, kaikki kulttuurit ovat taistelleet keskenään, valloittaneet alueita, orjuuttaneet porukkaa, tyrannit - kuninkaat - ja muut johtajat ja eliitit ovat hallinneet maailmaa. Kuudes Aurinko on Azteekeille Valkoinen Aurinko/Valon Aurinko. Olemme kokeneet tarpeeksi tuskaa. Näinä aikoina on tärkeää 1: tietää, että olemme uudessa energiassa 2: aloittaa sisätyöt 3: purkaa kaikki sisäiset traumat ja negatiivisuus. Olemme eläneet muiden unelmia. Julkkikset, elokuvat, televisio, internet, IG ja niiden kautta ulkopuolisten arkkityyppien palvominen. Kuudennen Auringon aikana aloitamme elämään omaa unelmaamme. Valkoinen Aurinko lupaa meille kollektiivista ykseyttä, emme enää koe olevamme erinäisiä maailmasta, vaan heräämme suurempaan yhteyteen. Samaan aikaan tulee pintaan meidän pelkomme ja negatiiviset ajatteluketjut parannettaviksi. Lisätietoa alla olevalla videolla.

26 pvä on myös samaan aikaan superverikuu sekä kuunpimennys. Magenta Pixien mukaan tämä avaa energian, jota kutsutaan timanttiportaaliksi. Joidenkin tietojen mukaan 26.5 - 10.6.2021 osuu myös iso galaktinen pulssi, joka muuttaa Maapallon energioita taas pykälän korkeavärähteisimmiksi. Tästä kertoo enemmän Jyrki Pykäri videollaan. Lähde: youtube.com/watch?v=gNT-09i8hNE

33% alennus SGL:n galaktisesta vuosijäsenyydestä koodilla KUUDESAURINKO33. Voimassa toukokuun 2021 loppuun saakka. Lisätietoa jäsenyyksistä.