Dr. Michael Salla kertoo pallomaisista aluksista, avaruusarkeista sekä emoaluksista

Dr. Michael Sallan uusimmalla videolla käydään läpi tietoa pallomaista aluksista joita on nähty ympäri maailman, avaruusarkeista sekä emoaluksista. Tiedot perustuvat historiallisiin tapahtumiin, joita on kuvattu mm. maalauksissa ja vanhoissa arkistoissa. Sekä uusimpiin tietoihin, joita Salla on saanut mm. hänen armeijan yhteyshenkilöltä JP:ltä, joka on toiminut useissa maan alaisissa projekteissa, joissa on käyty maan alaisissa paikoissa, joissa osassa on ollut isoja avaruusarkkeja. Katso video suoraan alta.

Jos video ei näy suoraan, voit katsella sitä Youtubessa. Aikaisemmin pallomaisia aluksia/ufoja sekä niiden teknologiaa on analysoitu tarkemmin myös Wespan Youtubevideolla, jossa on myös Mari Swaruun näkökulma asiasta. Jos haluat tukea näistä ilmiöistä uutisointia ja saada mielenkiintoisia jäsenetuja (mm. jäsenlehtiä, jäsenkortin, eksklusiivista videomateriaalia jne.), niin voit lukea lisää jäsenyyksistä täältä ja harkita vuosijäsenyyden hankkimista. 33% alennus kaikista jäsenyyksistä koodilla SIRIUS33. Koodi on voimassa 15.06.2023 saakka.

sgl-logo