Kiitos Maailmanlaajuiseen Meditaatioon Osallistumisesta - Meditaatio Oli Onnistunut

Kiitos teille kaikille, jotka osallistuitte 21.12.2021 talvipäivänseisauksen aktivointimeditaatioon, jossa keskityttiin luomaan rauhaa sekä yhteyttä galaktisiin kansoihin.

Yhtäaikaisia osallistujia oli arvion mukaan 150 000 - 200 000. Meditaatio auttoi Maapallon ns. valokentän rakentamisessa. Lähiaikoina valokenttä suurenee ja kasvaa ympäri Maapalloa. Suomessa valokenttä alkoi rakentumaan Lapista ja suurenee lähikuukausina täyttäen koko Suomen. Jos et ole vielä allekirjoittanut Planetaarisen Vapautuksen vetoomusta, voit sen vielä tehdä. Vetoomus (muutamassa eri paikassa) on saanut jo reilusti yli 170 000 allekirjoitusta. Vetoomuslinkki: https://www.change.org/p/the-awakened-population-planetary-liberation-now Livestriimissä mukana olleet suomalaiset kertoivat laidasta laitaan miten he kokivat meditaation aikana positiivisia muutoksia, parantavaa itkua ja näkivät visioissa valon täyttävän Maapallon. Galaktinen kutsumme on kuultu. Voitte halutessanne käyttää kyseistä meditaatiota esim. päivittäin tai vaikka kerran kuukaudessa, vahvistaaksenne itsenne ja Maapallon energioita. Meditaatiostriimin nauhoite löytyy tästä.

Itse meditaatio alkaa kohdasta 1:40:30 ja kestää noin 20 minuuttia. Pitäkää itsenne terveenä ja nauttikaa Joulun ajasta. Voit halutessasi liittyä myös SGL:n vuosijäseneksi. Jos et ole vielä jäsen, niin nyt on hyvä hetki liittyä jäseneksi. Vuosijäsenenä saat aikaisemmat, sekä jäsenyysaikana ilmestyvät jäsenlehdet (e-lehtinä) sekä muita etuja (mm. eksklusiivisia kanavointivideoita ja äänitteitä). Lisätietoa jäsenyydestä täältä. 31.12.2021 loppuun asti 50% alennus kaikista jäsenyyksistä koodilla: JOULU50

528 Hz lehdet vain SGL:n jäsenille