Imjärven klassinen UFO-tapaus

Päivitetty: 25. marrask. 2022

Imjärvellä tapahtui kummia. Keissiin ei liity pelkästään valo, vaan myös humanoidi joka kosketti kahta miestä. Imjärven ufotapaus sattui 07.01.1970 Imjärven kylässä Heinolassa. Aarno Heinonen ja Esko Viljo, olivat hiihtolenkillä noin kello neljä iltapäivällä, kun he puolisen tuntia taivallettuaan näkivät outoja valoilmiöitä edessään. Myöhemmin heidän yläpuolellaan oli tulen värinen lentävä lautanen, joka päästi ympäristöönsä sumua ja valopalloja. Miehet tunsivat ilmiön estävän heidän liikkumisensa ja toisaalta pyrkivän vetämään heitä taaksepäin. Lopulta molemmat miehet näkivät parin sekunnin ajan sivummalla vaaleanvihreään suojapukuun pukeutuneen olennon, joka piteli käsissään jotain mustaa laitetta. Tämän jälkeen sumu hälveni ja ympäristö palautui normaaliksi. Koko tapaus kesti vain kymmenisen sekuntia. Imjärven klassinen tapaus on selitetty tarkemmin UfoVartijat2 kanavan Youtubevideolla, jonka voit katsella suoraan alta.

Linkit ja lähteet: UfoVartijat2 kanavan Youtubevideo, fufora.fi - Tunnetuimpia suomalaisia ufo-tapauksia. Voit tukea toimintaamme jakamalla artikkelia, tai liittymällä Suomen Galaktisen Liiton jäseneksi.

Lisää mielenkiintoisia avaruuskulttuurijuttuja SGL:n jäsenlehdillä.

Vuosijäsenenä saat jäsenyysaikana ilmestyvät jäsenlehdet sekä ennen jäsenyyttäsi ilmestyneet lehdet (e-lehtinä/PDF), jäsenkortin sekä muita etuja (mm. eksklusiivisia kanavointivideoita ja äänitteitä).