Writer's pictureWespa

Ilmainen webinaari tulossa ensi tiistaina - 100 ensimmäistä mahtuu mukaan

Päivitetty: 11. maalisk. 2023

Vesa Äijälä aka. Wespa tulee puhumaan avaruuselämän todellisuudesta. Luennolla näytetään kuvia sekä videoita fyysisistä todisteista, joista osa on Vesan itsensä keräämiä. Tämän lisäksi pohditaan, että mikä on meidän ja heidän (avaruusporukat) tehtävä tällä planeetalla, miksi he vierailevat täällä ja miksi me olemme syntyneet tänne kokemaan ihmiselämää. Mukana on ennennäkemätöntä ekskulsiivista materiaalia.

Webinaari on ilmainen, mutta sinun on mahdollista lahjoittaa haluamasi summa webinaarin jälkeen. Jokaista lahjoitettua 30 euroa kohti arvotaan yksi erikoisyrttiteepaketti, ensimmäinen menee Star Wars Finland yhteisön jäsenelle, toinen menee Suomen Galaktisen Liiton seuraajille, kolmas Wespan Youtubekanavan seuraajille ja lopuista päätetään myöhemmin.

Webinaari kestää noin 3 tuntia, josta osa on varattu yhteiseen keskusteluun ja kysymys-vastaus osiolle.

Vesa Äijälä on tutkinut rajatiedon kenttää sekä avaruuselämää (kontaktitapaukset jne.) yli 20 vuotta sekä tehnyt sen parissa tiedotushommia. Hän on tunnettu mm. paranormaaliblogi.net sivustaan sekä Suomen Galaktisen Liiton (suomengalaktinenliitto.net) perustajana, sekä omasta Youtubekanavastaan, jossa hän on käsitellyt kosmista tietoutta sekä omia kokemuksiaan. Suomen Galaktinen Liitto on tuottanut kolme jäsenlehteä ja jäseniä on tällä hetkellä vähän yli 200, ympäri Suomea.

Lämpimästi tervetuloa kaikille mukaan Kosmisen Päräyttävään webinaariin, olit sitten vasta kiinnostunut kosmisuudesta tai jo enemmän tietoisempi Maantallaaja. Ilmottautumislinkki: Webinaari on täynnä. Parempi onni ensi kerralla. Tarkempia tietoja mm. webinaarin aiheista alla olevalla videolla.

Luennoitsija: Vesa Äijälä

Aika: Ti 14.3 Klo 18-21 Ilmottautumislinkki: Webinaari on täynnä. Parempi onni ensi kerralla.

Lisätietoa: Mukaan ilmottautuneille tulee liittymislinkki sähköpostiin jossain vaiheessa ennen luentoa ja webinaarin alkamisesta ilmoitetaan vielä noin 15-30 minuuttia etukäteen sähköpostilla. Mukaan mahtuu 100 ihmistä.