Hämmästyttävällä Videolla Näkyy Suoraan Ylöspäin Lentäviä Aluksia

Päivitetty: 6. jouluk. 2021

Lyhyellä videolla näkyy useita lentäviä valoja, jotka lentävät suoraan ylöspäin ja poistuvat Maapallon ilmakehästä! Kyseessä ei ole rakettien laukaisu, joten vaihtoehdoksi jää älykkään kehittyneen teknologian ja niiden mahdollisten kuskien avaruuteen lentäminen. Vaikuttaisi siltä, että ihmiskuntaa herätellään taas kerran tietoisuuteen avaruuselämän todellisuudesta.

Yksi videon kommentoijista kertoo myös omasta vastaavanlaisesta kokemuksestaan. "Me, together with 6 people at the bus stop, watched at least 400 orange spheres starting from the ground and disappearing straight toward the sky. Unluckely the starting was covered by city condominiums, but in the sky those spheres were showing brightly. It was 7 p.m. of 27 October 2015, in Parma, Italy. In my mind I was repeating a word: exodus. I swear it is the truth." Suomennos: "Minä, yhdessä kuuden muun ihmisen kanssa, katsoimme bussipysäkillä ainakin 400 oranssin pallon lähtevän maasta ja häviten lopulta kohti taivasta. Epäonneksemme alku oli isojen rakennusten peitossa, mutta nuo pallot hohtivat kirkkaasti. Oli klo 19, 27 lokakuuta vuonna 2015, Parmassa, Italiassa. Mielessäni toistin sanaa 'exodus' (2. Mooseksen Kirja). Vannon, että tämä on totuus"

Lisää mielenkiintoisia keissejä sekä avaruuskulttuuria SGL:n jäsenlehdillä. Jos et ole vielä jäsen, niin nyt on hyvä hetki liittyä jäseneksi. Vuosijäsenenä saat aikaisemmat, sekä jäsenyysaikana ilmestyvät jäsenlehdet (e-lehtinä) sekä muita etuja (mm. eksklusiivisia kanavointivideoita ja äänitteitä). Lisätietoa jäsenyydestä täältä.