Avaruusmatkailun Mahdollisuus - Voiko Toisesta Galaksista Tulla Tänne?

Miten tänne on mahdollista tulla esim. toisista galakseista. Pelkästään meidän oman galaksimme leveys on 100 000 valovuotta, joten täältä pois pääsemiseen valon nopeudella kestäisi 100 000 vuotta. Miten tänne sitten voi tulla porukkaa toisista galakseista?

Monet kehittyneet avaruusolevaislajit eivät käytä kovia nopeuksia matkustamiseen, vaan aivan toisenlaista teknologiaa, eikä tämä kumoa meidän 3D-fysiikan lakejamme. Miten homma sitten käytännössä toimii? Kerron siitä tarkemmin videolla.

Jos video ei näy oikein, katso se täältä. Huom! Videolla alussa sanon virheellisesti, että toinen galaksi olisi 1000 valovuoden päässä, tuo oli inhimillinen virhe ja matka on oikeasti paljon pidempi. Videolla kerro myös hieman henkimaailmasta ja toisista tasoista.

Lisää mielenkiintoisia ufojuttuja sekä avaruuskulttuuria SGL:n jäsenlehdillä. Jos et ole vielä jäsen, niin nyt on hyvä hetki liittyä jäseneksi. Vuosijäsenenä saat aikaisemman sekä jäsenyysaikana ilmestyvät jäsenlehdet sekä muita etuja (mm. eksklusiivisia kanavointivideoita ja äänitteitä). Juhlistaaksemme näitä mielenkiintoisia aikoja, annamme sinulle vielä alennuskoodin, jolla saat 25% alennuksen jäsenyydestä, koodi on ANDROMEDA25 , ole hyvä. Koodi on voimassa toukokuun 2021 loppuun saakka. :) Lisätietoa jäsenyydestä täältä.