16.5 Verikuun Aktivointipäivä

16.5 on superkuu, joka näkyy isona maassa, samana päivänä on myös verikuu. Verikuu nimi tulee tulee punaisesta "hohdosta", joka luo Kuulle puinaisen verenpunaisen värin. Samana aikana on myös kuunpimennys. Tämä aktivoi ihmiskehossa ja psyykkeessä uusia tasoja ja Magenta Pixien mukaan avaa tähtisiemenissä ns. seitsemännen sinetin. Energiat voivat tuoda tullessaan mm. traumoja puhdistukseen sekä keho saattaa oireilla vastaanottaessaan uusia latauksia, esim. tinnitystä tai alaselkäkipuja, näitä kutsutaan ns. starseed oireiksi, jotka kuuluvat prosessiin ja ovat ohimeneviä. Kerron omalla videollani lisää tästä aktivoinnista sekä käyn samalla omia henkilökohtaisia asioitani lävitse. Videolla keskustelen mm. tunteista, ihmissuhteista, seksuaalisuudesta sekä suhteestani päihteisiin. Voit katsoa videon alta. Se voi vaatia sisäänkirjautumisen K18 ikärajan vuoksi.

Linkki videoon. Magenta Pixie kertoo videollaan tarkemmin siitä mitä kaikkea 16.5 energiat tuovat tullessaan.

Linkki videoon. Lisää mielenkiintoisia avaruuskulttuurijuttuja SGL:n jäsenlehdillä. Vuosijäsenenä saat jäsenyysaikana ilmestyvät jäsenlehdet sekä ennen jäsenyyttäsi ilmestyneet lehdet (e-lehtinä), sekä muita etuja (mm. eksklusiivisia kanavointivideoita ja äänitteitä). Voit käyttää 33% alennuksen jäsenyydestä koodilla SUPERKUU33. Lisätietoa jäsenyydestä täältä.