Oletko sinä tähteläinen? Tähteläisille tyypillisiä kokemuksia sekä ominaisuuksia

Oletko koskaan pohtinut ajatusta, että olisit tähteläinen? Onko sinulla koskaan ollut tunne, että on olemassa jotain paljon enemmän? Nocturnal Starseed Youtubekanavan vetäjä kertoo videolla suomeksi, Tähteläisille tyypillisistä ominaisuuksista ja kokemuksista. Videon tekijä kuvaa aihetta seuraavasti: "Tällä videolla puhun hieman siitä että mistä voi tunnistaa olevansa tähteläinen. Monilla tähteläisillä on samantyyppisiä kokemuksia elämänsä aikana ja nämä kokemukset voivat olla merkki siitä että olet tähteläinen." Videolla käydään läpi mm. näitä asioita: 1. Ulkopuolisuuden tunne 2. Epämukavuus kehossa 3. Kaipuun tunne 4. Kiinnostus tähtiin/avaruuteen/astrologiaan 5. Tarve kehittyä ja kasvaa 6. Tarkoituksen etsintä 7. Tiedon etsintä 8. Herkkyys 9. Nopea transformaatio/isot muutokset Katso video alta.

Jos video ei aukea, katso se suoraan tästä linkistä. Muista myös käydä tsiigaamassa Nocturnal Starseedin Youtubekanava. Lisää mielenkiintoisia avaruuskulttuurijuttuja SGL:n jäsenlehdillä. Jos et ole vielä jäsen, niin nyt on hyvä hetki liittyä jäseneksi. Vuosijäsenenä saat aikaisemmat, sekä jäsenyysaikana ilmestyvät jäsenlehdet (e-lehtinä) sekä muita etuja (mm. eksklusiivisia kanavointivideoita ja äänitteitä). Lisätietoa jäsenyydestä täältä. 25.12 loppuun asti 50% alennus kaikista jäsenyyksistä koodilla: JOULU50

528 Hz lehti - SGL jäsenlehti
528 Hz lehdet vain SGL:n jäsenille