Harmaat
Siitä on jo vuosia mutta vieläkin vapisen kun muistelen sitä. Heräsin yöllä siihen että en pystynyt liikkumaan ja tunsin kun jokin veti minua, voimakas imu kohdistui päähäni. Panin kaikin voimin hanttiin ajatuksella minua ette kyllä vie, muuta veto voimistui ja vintti pimeni.
Myöhemmin kävin regressio terapiassa koska asia vaivasi minua, mitä oli tapahtunut. Terapiassa näin kun kehoni leijui lentävän lautasen pohjan aukosta sisälle. Seuraava kuvani on kun makaan jollakin alustalla päähäni on laitettu mustia pyöreitä laitteita joista lähti johtoja johonkin en nähnyt mihin. Pöydän ympärillä oli 5 harmaata noin metrin pituista olentoa, joiden silmät/katse pitivät minua hallinnassaan en pystynyt liikkumaan. En muuta muista, suussa oli raudan maku aamulla kun heräsin ja ryöstetty olo.

Tuoreempi tapaus on kun minua lähestyi 3 humanoidia päivällä kun olin levähtämässä sängyssäni (en nukkunut). Olennot oli ihmisen pituisia ja silmät samanlaiset kuin harmailla ja hopeiset kokohaalarit. Keskimmäinen oli "johtaja" joka ojensi minulle mustan rasian, humanoidilla oli 3 pitkää laihaa sormea jotka kiinnitti huomioni. Kun otin rasian käteeni en muista enää mitään sen jälkeen.