Tervetuloa Kosmisen Woimarummun Synnytykseen - Kämmenniemelle

Tervetuloa mukaan kurssille, jossa pääset tekemään opastetusti oman Kosmisen Shamaanirummun. Ajankohta toimii täydellisesti Kosmisen Shamaanirummun tekoon, sillä se on pääsiäinen, joka sisältää pyhää energiaa.

Shamaanirumpua voi käyttää maagisiin menoihin, puhdistamaan energiaa tai vaikka rauhoittumiseen. Ekaa kertaa kuunnellessani shamaanirummun pauketta, menin alle 5 minuutissa puhdistavaan transsiin, jossa omia jännityksiäni tuli puhdistettavaksi. Tämä tapahtui hiljattain Kämmenniemellä UFO-miitissä jossa bongailimme ufoja ja nautimme miljöön energioista. Olen aika jääräpää energioiltani, monet luontaistuotteet ja yrtitkään eivät ole saaneet minun mieltäni rauhoittumaan, mutta shamaanirumpu teki sen. Tuolloin päätin, että haluan oman shamaanirummun, olenhan muutenkin tuntenut vetoa shamanismiin ja shamaanirumpuihin. Manifestoinnin kautta tähän tuli nyt täydellinen mahdollisuus ja vielä samassa paikkaa, jossa shamaanirumpuenergiaan rakastuin. Universumi kutsuu sinua oman shamaanirumpusi luo, rummun joka tuntee sydämesi ja jonka pääset itse ohjatusti luomaan. Vastaatko kutsuun? Paikkana toimii Tampereen Kämmenniemi (noin 30km keskustasta ja bussit kulkevat sinne myös helposti keskustasta). Kurssin ohjaajana ja kätilönä toimii Noora Ruuth. Kurssi sopii kaikille, joita oman rummun valmistus ja omistus kiinnostaa. Rummut valmistetaan aidosta Poron nahasta. Alla kurssin hinnat ja tarkemmat tiedot: Aika: 15-17.4.2022 Paikka: Perttulan Navetta Niemisennokantie 42 34240 Kämmenniemi Tapahtumatiedot ja hinnat:

Suomen Galaktisen Liiton jäsenille 10% alennus rumpumaksusta. <3 Ilmottaudu mukaan täältä (lomakkeella myös lisätietoja tapahtumasta).