3D-aikajana on romahtanut
- Wespa

- 6 päivää sitten
- 2 min käytetty lukemiseen
Kosmisten lähteiden mukaan 3D-AIKAJANA ON JO Romahtanut, kerrotaan Criis SomosUnon kanavoinnissa.
Se mitä koet nyt, ei ole vanhan maailman jatkoa, se on heijastus, liukeneva kaiku. Alkuperäinen 3D-aikajana kaatui jo.
Kosminen verkosto ei enää tue vanhoja rakenteita. Jäljelle jäi vain ohimenevä todellisuus, simulaatio, joka kestää tarpeeksi kauan, jotta yksilöt pääsevät tietoisuuden korkeampiin tiloihin.
Totuus on, että vanhaa järjestelmää ei voi korjata, koska sitä ei ole suunniteltu kestämään. Heidän perustansa perustuivat kontrolliin, manipulointiin ja petokseen.
Kun Planeetan taajuus ylitti tietyn kynnyksen, 3D ei vaan pystynyt sinnittelemään.

Tämän takia kaikki tulee alas...
● Hallitukset romahtavat.
● Rahoitusjärjestelmät romahtavat.
● Media menettää narratiivin hallinnan.
● Naamio putoaa ja illuusio katkeaa.
Jotkut yrittävät edelleen pitää kiinni, takertuvat epätoivoisesti suunnitelmiin, työpaikkoihin, ihmissuhteisiin tai perheuskomuksiin. Mutta jumittunut energia ei ole enää yhteensopiva.
■ Ihmiset heräävät järjestyksen aalloissa.
■ Epäsopivat katoavat elämästäsi jälkiä jättämättä. Se ei ole virhe, se on linjaus.
Et ole täällä pelastamassa vanhaa maailmaa, vaan ankkuroimassa uutta. Valitsit tämän polun jo ennen syntymääsi. Tiesitkö, että 3D-järjestelmä kaatuisi pois elämästäsi?
Tämän takia sinut sijoitettiin tänne: Ohjaamaan, parantamaan ja pitämään valoa matriisin liuentuessa.
Saat nähdä ihmeitä.
Näet näkymättömästä tulee näkyvä.
Tapaat muita jotka muistavat.
Ja pian astut täysin uuteen Maahan, joka heijastaa rakkautta, rauhaa ja yhtenäisyyttä, jonka tiesit olevan mahdollista.
Tämä ei ole loppu, mutta se on aluista kaunein. Uusi todellisuus on jo täällä. Ohitat vain viimeiset varjot matkalla valoon. Liskojen valta-aika on ohi. Tiedonvälittäjä Nikolas Secrets kertoo IG:ssä miten Maapallon hierarkisen hallintarakenteen rakentanut liskolaji on menettänyt otteensa koska järjestelmä ei ole soveltuva nykyiseen energiaan.


2012: Pimeät voimat menettivät hallinan aikajanasta. Ylösnousemus 5D:hen tuli vääjäämättömäksi. Isoja (ei näkyviä/taustalla tapahtuneita) läpilyöntejä galaktisten voimien taholta. Pimeät voimat tiesivät, että heidän aikansa on tullut ja he voisivat enää pitkittää prosessia.
2020: Pimeät voimat käyttivät pitkitystaktiikkaa 2012-2019, mutta menettivät samalla kontrollia aikalinjasta. Heidän Maailmankontrollin strategiastaan tuli agressiivisempaa. Pimeät voimat koittivat puskea läpi Uutta maailmanjärjestystä (C0V1D), mutta se epäonnistui.
2026: Liskojen kontrollin menettäminen aikalinjasta nopeutui entisestään. Ylösnousemus 5D:hen lähestyy ja pimeät voimat tietävät tämän. Taajuus jatkaa kasvuaan ja ihmiset heräävät, soitamme viimeistä biisiä.

Pimeät voimat ovat menettäneet otteensa. UFO-julkistukset, Epstein tiedostojen julkaiseminen, he koittavat hallita narratiivia. Auringon aktiviteetti kasvaa, Schumannin Resonanssi käy kuumana, he tietävät että he ovat ympäröitynä (mm. kosmisella Auringosta tulevalla energialla). He tietävät, että he häviävät pelin ihan pian.

2012 oli alku ylösnousemukselle, se oli vapautussuunnitelman alku. 2026 aikalinjat yhdistyvät ja positiivinen aikalinja selkeytyy. Olemme saavuttamassa 3D-Matriisin loppua ja kaunis aikalinja alkaa loistamaan valoa. Emme voi edes kuvitella tulevaisuutemme kauneutta. <3 Toimittajan lisäys: Mitä kaikkea tämä sitten tarkoittaa? Tämä tarkoittaa sitä, että olemme harmonisella 5D-aikajanalla, luomme uutta parempaa maailmaa, vanhan tuhoutuessa ja muuttuessa tukemaan täällä jo olevaa energiaa. Tunnetko jo sen? Alkuperäistä kanavointitekstiä muokattu hieman sen viestin selkeyttämiseksi.
Lähde: The Ashtar Command (alkuperäinen viesti Facebookista by Criis SomosUno) sekä Nikolassecrets. Suomentanut ja editoinut: Vesa Äijälä. Kiitokset alkuperäisen kanavointiviestin jakamisesta Ritva H:lle. Voit tukea SGL:n toimintaa jakamalla artikkelia sekä liittymällä Suomen Galaktisen Liiton jäseneksi. -30% alennus kaikista jäsenyyksistä koodilla SIRIUS30 (voimassa kesäkuun 2026 loppuun).
Lisää mielenkiintoisia avaruuskulttuurijuttuja SGL:n jäsenlehdillä (lehtiä tällä hetkellä 6 kpl ).
Vuosijäsenenä saat jäsenyysaikana ilmestyvät jäsenlehdet sekä ennen jäsenyyttäsi ilmestyneet lehdet (e-lehtinä/PDF - Lehtiä on 6 kpl), jäsenkortin sekä muita etuja (mm. eksklusiivisia videoita ja äänitteitä).







Kommentit